• İletişim
  • Yazarlar
  • Gizlilik Politikası
25 Haziran 2026 Perşembe
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
ABONE OL!
GİRİŞ YAP
Yeni Yaşam Gazetesi
JIN
  • Anasayfa
  • Gündem
    • Güncel
    • Yaşam
    • Söyleşi
    • Forum
    • Politika
  • Günün Manşeti
    • Karikatür
  • Kadın
  • Dünya
    • Ortadoğu
  • Kültür
  • Ekoloji
  • Emek
  • Yazarlar
  • Panorama
    • Panorama 2025
    • Panorama 2024
    • Panorama 2023
    • Panorama 2022
  • Tümü
  • Anasayfa
  • Gündem
    • Güncel
    • Yaşam
    • Söyleşi
    • Forum
    • Politika
  • Günün Manşeti
    • Karikatür
  • Kadın
  • Dünya
    • Ortadoğu
  • Kültür
  • Ekoloji
  • Emek
  • Yazarlar
  • Panorama
    • Panorama 2025
    • Panorama 2024
    • Panorama 2023
    • Panorama 2022
  • Tümü
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
Yeni Yaşam Gazetesi
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
Ana Sayfa Ekoloji

Yangında içme suyu kullanıldı halk susuz kaldı

12 Ekim 2020 Pazartesi - 14:27
Kategori: Ekoloji

Hatay’da 33 saat süren yangında Hatay Büyükşehir Belediyesi’nin içme suyu kullanması nedeniyle, birçok yerde halk susuz kaldı.

Hatay’ın Belen ilçesinde 9 Ekim sabahı ormanlık alanda başlayıp 3 ilçenin yerleşim yerlerine sıçrayan ve 33 saat sonra kontrol alınan yangın, dün itibariyle tamamen söndürüldü. Arsuz’un birçok yerleşim merkezinde yangınla birlikte su kesintisi yaşandı. 9 Ekim’de su kesintisi yaşandığını ifade eden ilçe sakinleri, kesintiye dair Hatay Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü ihbar hattı olan (HATSU) 185’i arayarak, su kesintisine ilişkin bilgilendirme talep ettiklerini ancak yetkilinin kendilerine; “Akşamüzerine doğru su gelecek” denildiğini söyledi.

Su yangında kullanıldı

Buna rağmen suların gelmediğini belirten yurttaşlar, 11 Ekim’de 185’i tekrar aradıklarında, “İçme suyunu yangın söndürmede kullandık. Soğutma çalışmaları devam ediyor. Su bu bölgelerde kullanılıyor. Depolar şuanda boş. Ne zaman geleceği belli değil” bilgisini paylaştı. Hatay Büyükşehir Belediyesi’ne tepki gösteren yurttaşlar, “Salgın tehdidi altında insanları uyarmayan Hatay Büyükşehir Belediyesi insan sağlığını hiçe saymaktadır. İçme suyunun kullanılmış olması bu tarz felaketlerde belediyenin hazırlıksız olduğunun da göstergesidir” diye tepkilerini dile getirdi.

Konuya dair MA’ya bilgi veren HATSU, yaşananları doğrulayarak, yangında içme suyunu kullandıklarını söyledi.

Kaynak: MA

PaylaşTweetGönderPaylaşGönder
Önceki Haber

‘Ermenistan’a saldırı İran’a müdahalenin hazırlıklarıdır’

Sonraki Haber

Ermenek ve Soma’dan Ankara’ya yürümek isteyen madenciler engellendi

Sonraki Haber

Ermenek ve Soma'dan Ankara'ya yürümek isteyen madenciler engellendi

SON HABERLER

Bir ihtiyaç olarak komünal ekonomi

Yazar: Yeni Yaşam
25 Haziran 2026

Siyaset Godot’yu beklerken

Yazar: Yeni Yaşam
25 Haziran 2026

Kerbela: Anlamak, yaşatmak ve ders çıkarmak

Yazar: Yeni Yaşam
25 Haziran 2026

17 yaşındaki Ali’nin infazını durdurun

Yazar: Yeni Yaşam
25 Haziran 2026

Soyuttan somuta barış

Yazar: Yeni Yaşam
25 Haziran 2026

Ne deli ne veli: Dêrsim’in Budelaları

Yazar: Yeni Yaşam
25 Haziran 2026

Türkiye nükleer atık deposu mu oluyor?

Yazar: Yeni Yaşam
25 Haziran 2026

Bir Kategori Seçin Lütfen…

  • İletişim
  • Yazarlar
  • Gizlilik Politikası
yeniyasamgazetesi@gmail.com

© 2022 Yeni Yaşam Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

E-gazete aboneliği için tıklayınız.

Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Tümü
  • Güncel
  • Yaşam
  • Söyleşi
  • Forum
  • Politika
  • Kadın
  • Dünya
  • Ortadoğu
  • Kültür
  • Emek-Ekonomi
  • Ekoloji
  • Emek-Ekonomi
  • Yazarlar
  • Editörün Seçtikleri
  • Panorama
    • Panorama 2025
    • Panorama 2024
    • Panorama 2023
    • Panorama 2022
  • Karikatür
  • Günün Manşeti

© 2022 Yeni Yaşam Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır