Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu’nun 3 gün önce açılışını yaptığı Depin Köprüsü, emniyet tarafından ulaşıma kapatıldı
Colemêrg kent merkezinin ulaşımını sağlayan Depin mevkiindeki inşa edilen yeni köprü 20 Haziran’da düzenlenen törenle hizmete açıldı. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun yanı sıra çok sayıda kurum temsilcisinin katıldığı açılışta köprünün ulaşım güvenliğini artıracağı belirtildi.
Gerekçe güvenlikmiş!
Açılışın üzerinden bir gün geçmesinin ardından köprü, Hakkari İl Emniyet Müdürlüğü tarafından güvenlik gerekçesiyle ulaşıma kapatıldı. Köprü beton bariyerlerle yeniden trafiğe kapatılarak, sürücüler alternatif güzergahlara yönlendirildi.
Kontrol noktası iddiası
İddialara göre kentin girişindeki kontrol noktasının hala eski yolda olması nedeniyle yeni yol ulaşıma kapatıldı. Yeni köprünün ulaşıma açılabilmesi için kontrol noktasının taşınması bekleniliyor.
Kaynak: MA









