Öğretmenler, hakları için Ankara’da başlattıkları açlık grevi eylemi 12’nci gününde Eğitim Bakanlığı önüne yürüdü. Burada yapılan açıklamada, ‘Biber gazına, sopaya, ters kelepçeye rağmen derdimizi anlatmaya çalışıyoruz’ denildi
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası ve Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyesi öğretmenlerin hakları için Ankara’da başlattıkları açlık grevi eylemi 12’nci gününde devam ediyor.
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası Ankara İl Temsilciliği önünde devam eden eylemde öğretmenler, Eğitim Bakanlığı önüne yürüdü.
Bakanlık binası önünde bir araya gelen öğretmenler burada açıklama yaptı.
Öğretmen Sendikası Örgütlenme Sekreteri Hüseyin Aksoy, “Biber gazına, sopaya, ters kelepçeye rağmen derdimizi anlatmaya çalışıyoruz” dedi. Aksoy, Eğitim Bakanı Yusuf Tekin ile yaptıkları görüşmeleri hatırlatarak, ilk yüz yüze görüşmede Tekin’in kendilerine “Ben sendika bilmem, öğretmenin derdini bilirim” dediğini aktardı. İki yıl önce Gölbaşı’ndaki Mogan Uygulama Oteli’nde gerçekleştirilen toplantıyı da hatırlatan Aksoy, davetli olmadıkları halde saatlerce bekleyerek görüşmeye katıldıklarını belirtti. Toplantıda taleplerinin dinlendiğini belirten Aksoy, Bakan Tekin’in “Bunlar halledilemeyecek işler değil” dediğini, buna rağmen herhangi bir adım atılmadığını söyledi.
Yaşadıkları sürecin yalnızca kendilerini değil ailelerini de olumsuz etkilediğini ifade eden Aksoy, “Bugün ilkokula giden çocuklar bile öğretmenler ne zaman hakkını alacak diye soruyor” dedi.
Kaynak: MA









