Hakları için başlattıkları açlık grevine 13’ncü gününde devam eden öğretmenler, kendilerine yaşatılan zulmün son bulmasını istiyor
Özel Sektör Öğretmenler Sendikası ve Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyesi öğretmenlerin hakları için başlattıkları açlık grevi 13’ncü gününde Öğretmen Sendikası Ankara İl Temsilciliği önünde devam ediyor.
Açlık grevindeki öğretmenler, eylemleri için kullandıkları yazı tahtasına “Komisyon toplansın, haklarımız iade edilsin, bu zulüm bitsin” talebini yazdı. Eyleme, gün içerisinde birçok siyasi parti ve emek örgütlerinin temsilcileri ziyarette bulundu.
ANKARA









